INDYWIDUALNE TRENINGI KOLARSKIE

Chodźmy na rower

Oferuję Indywidualne Programy Treningowe dla kolarzy, osób które chcą nimi zostać oraz dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją rowerową przygodę. 

Układam indywidualne programy treningowe dla różnych dyscyplin kolarskich oraz dla każdego, niezależnie od kondycji - dorosłych, młodzieży, seniorów, kobiet i mężczyzn, chcących zarówno zbudować solidną kondycję jak również dla osób chcących zadbać o swoje zdrowie, lepsze samopoczucie lub po prostu przeżyć coś zupełnie nowego.

Czy myślałeś/myślałaś kiedyś o starcie w zawodach i poczuciu prawdziwej adrenaliny?

Pomogę Ci kompleksowo w zbudowaniu formy. Poprawię Twoją siłę, szybkość i wytrzymałość, technikę oraz taktykę jazdy na rowerze. Moje treningi przełożą się nie tylko na poprawę twoich rezultatów na rowerze, ale również na jakość Twojego życia.
Stworzę dla Ciebie długoterminowy plan treningowy, który będziesz realizować pod moim okiem bądź samodzielnie - jedynie cyklicznie konsultując  swoje postępy. Bez ryzyka kontuzji, bez efektu przetrenowania i skrajnej eksploatacji organizmu.


Zaskoczę Cię efektami jakie możesz osiągnąć!

 

Oferowane usługi


 

Kompleksowy plan treningowy

Rozpisanie planu treningowego to najważniejszy element  na drodze do osiągnięcia sukcesu. Po uwzględnieniu Twoich celów,  możliwości, oraz po uwzględnieniu czasu jaki możesz na niego przeznaczyć,  rodzaju pracy zawodowej, przyzwyczajeń i sposobów spędzania wolnego czasu układam plan treningowy. Plan ten będzie odpowiednio zaawansowany, efektywny  i przynoszący najwięcej korzyści w możliwie najkrótszym czasie.

Konsultacje trenerskie Konsultacje odbywają się po wstępnym wywiadzie i ułożeniu planu. Mogą odbywać się w domu klienta, w kawiarni, bądź online (poprzez Skype, telefon, maila). Mają na celu omówienie proponowanego planu, jego celów oraz uszczegółowienie sposobów jego wykonania. Konsultacje trwają do godziny czasu i odbywają się cyklicznie co najmniej co 4 tygodnie (w razie zaistniałej potrzeby, mogą odbywać się częściej) w  ramach przygotowywanego  co 4 tygodnie planu treningowego.
Konsultacje treningowe wraz z treningiem pokazowym

Aby osiągać sukces  nie tylko niezbędna jest wyśmienita forma, ale ważna jest również precyzja oraz technika jazdy  na rowerze (miedzy innymi: jazda na kole, wachlarzu, odpowiednie sygnalizowanie zmian, umiejętność dobrania przełożeń do terenu i warunków atmosferycznych, umiejętność jazdy na rolkach kolarskich, odpowiednia pozycja…). Dzięki tym umiejętnościom będziesz mógł/mogła łatwiej odnaleźć się w grupie kolarzy, peletonie, rozgrzać się przed zawodami na rolkach kolarskich lub wykonać na nich alternatywny trening. Twoja jazda będzie bardziej bezpieczna i przede wszystkim bardziej efektywna. Co to oznacza? To oznacza więcej przejechanych kilometrów mniejszym nakładem sił. Te niezbędne umiejętności możesz doskonalić pod moim okiem.

Na szosie mogę towarzyszyć Ci jadąc na rowerze, bądź obserwując Cię z auta i na bieżąco zwracać uwagę na elementy wymagające poprawy.  Na torze pokaże Ci jak przeprowadzić rozgrzewkę, jak odpowiednio wykonywać ćwiczenia, wytłumaczę jak hamować (gdy wcześniej nie miałeś/miałeś okazji spróbować jazdy po torze kolarskim) itp. Trening z moim udziałem może odbywać się również na  siłowni lub w lesie - wszędzie tam gdzie potrzebujesz mojego bezpośredniego udziału i co przyczyni się do Twojego rozwoju. 

Udział w zawodach Jeżeli będziesz potrzebowała/potrzebował wsparcia, motywacji lub po prostu przyda Ci się pomoc techniczna w trakcie zawodów kolarskich, mogę Ci towarzyszyć podczas ich rozgrywania. 

 

Od czego zaczynamy?

  • Przed rozpoczęciem treningów proponuję spotkanie wstępne, gdzie możemy omówić szczegóły współpracy - chcę żebyś mnie poznał/poznała. Podczas tego spotkania opowiem Ci jak wygląda praca ze mną oraz postaram się odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Cię pytania. Spotkanie to jest niezobowiązujące.
  • Plan treningów, schemat działania i dobór ćwiczeń zależy od Twojego celu oraz wywiadu, który przeprowadzę na początku naszej współpracy. Opowiesz mi trochę o sobie. Pytanie jakie ode mnie usłyszysz będzie pytaniem o Twój cel treningowy, który pragniesz osiągnąć, bądź kierunek w którym chcesz podążać.  Na spotkaniu organizacyjnym usłyszysz również pytania o stan Twojego zdrowia, ewentualne dolegliwości, przebyte urazy oraz choroby, zażywanie leków, Twoją aktualną kondycji oraz sprawność fizyczną itp.  Aby plan był dla Ciebie „uszyty na miarę” spytam również o Twój przeciętny dzień, pracę zawodową, w jaki sposób się odżywiasz, co robisz dla własnego zdrowia, jakie masz dotychczasowe doświadczenia związane z uprawianiem sportu itd. 
    Wszystkie te informację są niezbędne oraz  poufne, są tylko do mojej wiadomości i pozostają tylko między nami.
  • Po wstępnym wywiadzie – poznaniu Twoich potrzeb, możliwości, ale także i słabości, układam 4 tygodniowy plan treningowy,  realny do wykonania oraz przybliżający Cię do celu jaki chcesz osiągnąć. Pomogę Ci dać z siebie 100%, aby osiągnąć jak najlepszy efekt, Ty jednak będziesz musiał/ musiała podejść rzetelnie do realizacji planu. 
  • Co 4 tygodnie spotkamy się, aby omówić realizację planu, ewentualne trudności przy jego realizacji, Twoich możliwych propozycji na nowy cykl, samopoczucie po realizacji planu itp. 
    W trakcie jego realizacji możliwa jest jego modyfikacja. Pozostaję również do dyspozycji mailowej, telefonicznej (we wskazanych godzinach), aby rozwiewać wątpliwości które mogą zaistnieć w trakcie treningów.